ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ ТА ПРОЖИВАННЯ В КОТЕДЖ-ПАРК «СЛАВНА»
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Ці правила регламентують основні вимоги щодо використання послуг Котедж-парку «Славна» (далі - Котедж), що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання готельних послуг), які регулюють відносини між Гостями, Замовниками і Готелем, який є виконавцем зазначених послуг.
1.2. Підприємницька діяльність Котеджу регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Котедж керується зокрема «Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р №19, «Порядком надання послуг з тимчасового розміщення (проживання)», затвердженим Постановою № 297 Кабінету міністрів України від 15.03.2006 і внутрішніми документами і правилам.
2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ
2.1. Номер (місце) надається Гостю при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідчення на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця, або документ, який його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – приватне посвідчення або військовий квиток, посвідчення, видане за місцем роботи власника, і т.д), і заповненні Анкети (реєстраційної картки Гостя).
2.2. При наявності вільних місць та за бажанням Гостя йому може надаватися номер на два і більше місць з повною оплатою вартості відповідно до встановлених тарифів.
2.3. Після оформлення документів на проживання Гостю надається ключ від номера. Оплата здійснюється при поселенні, крім випадків, коли:
- гість надав свою платіжну карту для блокування суми проживання;
- бронювання для Гостя виконано компанією, з якою є договір про співпрацю;
- у випадку внесеної і підтвердженої передплати;
- відтермінування платежу було погоджено з Адміністрацією Готеля
2.4. Документи (паспорта або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності і т.п. не приймаються готелем в якості застави
3. РОЗРАХУНКОВІ ГОДИНИ ТА УМОВИ ЗАСЕЛЕННЯ
3.1. Режим роботи Котеджу цілодобовий. Час заселення – з 14:00 години, розрахунковий час – до 12:00 години. Оплата стягується за добу проживання відповідно до розрахункового часу.
3.2. При проживанні менше доби, оплата проводиться за повну розрахункову добу згідно з встановленим часом поселення і розрахункового часу.
3.3. Ранній заїзд та пізній виїзд Гостей можливий тільки за попередньо узгодженим бронюванням.
3.4. Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 годин оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання.
3.5. Ранній заїзд з 06:00 години до 14:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.
3.6. Пізній виїзд з 12:00 години до 18:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.
3.7. Пізній виїзд після 18:00 оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання.
3.8. Котедж має право відмовити Гостю в поселенні без компенсації передплати в наступних випадках:
- у Гостя відсутні документи або ж документи недійсні, або прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
- у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, Гість знаходиться в стані алкогольного, наркотичного чи іншого подібного стану сп’яніння.
- поведінка Гостя неадекватна і агресивна;
- гість відмовляється дотримуватися правил проживання в Котеджі;
- гість внесений до списку небажаних гостей;
- в інших випадках, передбачених законодавством України.
У спірних випадках питання вирішує Адміністрація котеджу.
4. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ, АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ ТА ОПЛАТИ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
4.1. Бронювання номерів:
- Адміністрація котеджу має право укладати договори на бронювання номерів. При наявності вільних номерів адміністрація приймає заявки на бронювання від юридичних і фізичних осіб
- Котедж має право укладати договір з Замовником на бронювання номерів шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв’язку (засобів електронної пошти, включаючи факсимільну, месенджерів), що дозволяє достовірно встановити належність заявки Замовника. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового підтвердження Котеджем направленої йому заявки на бронювання.
- Заявки на бронювання номерів в котеджі для розміщення індивідуальних туристів, громадян і груп подаються Замовником в термін, визначений адміністрацією котеджу, згідно з укладеним договором.
- Бронювання вважається негарантованим без оплати, попередньо погодженої з Котеджем.
- Негарантоване бронювання дійсно до 24 годин після виставлення рахунку, після чого може бути анульовано без повідомлення Гостя.
- Гість може підтвердити бронювання (таким чином, надавши йому статус гарантованого бронювання), здійснивши передоплату за допомогою банківської карти, банківським переказом або іншим способом.
- У разі замовлення послуг з раннім заїздом або пізнім виїздом Гостя,погодження такої послуги має бути підтверджено Котеджем при бронюванні.
- У випадку якщо Гість не заїжджає або відмовляється від бронювання, сума передоплати проживання не повертається і вважається штрафом, що стягується від імені Замовника на користь котеджу. Раніше, ніж за 7 діб до заїзду, бронювання можна перенести на будь-яку іншу вільну дату за умови оплати штрафу в розмірі 30% від загальної суми замовлення.
- Підтверджуючи бронювання Номеру, Гість приймає і погоджується з вищевказаними умовами, в тому числі з порядком скасування бронювання і правил, що діють в разі не заїзду.
4.2. Анулювання бронювання:
- Скасування підтвердженого бронювання здійснюється шляхом направлення котеджу повідомлення в письмовій формі на електронну адресу або по месенджеру. Замовник отримує підтвердження скасування бронювання.
- У разі скасування бронювання пізніше зазначеного часу (7 діб до дати заїзду) Замовник виплачує котеджу 100% вартості перебування підтвердженого замовлення (або суми внесеної передоплати), в тому числі, включаючи вартість замовлених додаткових послуг. Сума передоплати проживання не повертається і вважається штрафом за упущену вигоду, що стягуються від імені на користь Котеджу.
4.3.Оплата готельних послуг:
- Всі ціни на послуги Котеджу вказані в гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях.
- Оплата проживання при попередньому погоджені може проводитись: передоплатою; по факту заселення; під час проживання в готелі; в останній день перебування; з відтермінуванням платежу згідно укладеного договору.
- Термін, форма і розмір оплати встановлюються Адміністрацією готелю.
- Оплата може бути здійснена готівкою, кредитною карткою, банківським переказом, по перерахуванню тощо. Котедж приймає банківські карти: Visa, Mastercard.
- У вартість Номеру не включений туристичний збір у розмірі 0,5% від мінімальної заробітної плати для громадян України. Туристичний збір для нерезидентів України становить 1% від мінімальної заробітної плати в Україні.
4.4.Умови звільнення від туристичного збору:
- Наявність наказу на відрядження Гостя при заїзді і / або надання сканкопії наказу при бронюванні. В іншому випадку туристичний збір буде включений в рахунок або оплачений Гостем на місці.
- Наявність статусу інваліда, дитини-інваліда, що підтверджується відповідними документами, і особи, які супроводжують інваліда I групи або дитини-інваліда (не більше одного супроводжуючого);
- Наявність статусу ветерана війни, що підтверджується відповідними документами (в тому числі учасника АТО);
- Наявність статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, підтверджується відповідними документами;
- Вік гостя до 18 років.
5. ПРАВИЛА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ В ГОТЕЛІ
5.1 Зберігання майна та матеріальних цінностей:
Адміністрація котеджу не рекомендує залишати кошти, коштовності та інші цінності без нагляду
Адміністрація котеджу відповідає за втрату коштів, інших цінностей (цінних паперів, документів), коштовностей тільки за умови, що вони були окремо передані Котеджу на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову).
Гість зобов’язаний відшкодувати збитки Котеджу в разі втрати або пошкодження майна, а також відповідає за порушення, завдані запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією котеджу. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі в сумі, що покриває фактичні збитки котеджу на підставі Акту нанесення матеріального збитку.
5.2 Гостям, які проживають в котеджі, забороняється:
- Заносити і зберігати в Номері речовини, матеріали і предмети, які небезпечні для життя і здоров’я громадян та збереження майна;
- Приносити і зберігати на території котеджу вогнепальні, газові, пневматичні та інші види зброї.
- Залишати в номері сторонніх осіб, які не заповнювали і не підписували реєстраційну карту Гостя, а також передавати їм ключі від Номеру;
- Заборонено куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів на території всього котеджу (в номерах, коридорах, холі та ресторані і т.д). Дозволяється палити тільки в спеціально відведеному місці. За куріння в заборонених місцях Гість зобов’язується сплатити штраф розмірі 50% вартості номера за добу, за кожне порушення;
- Виносити з ресторану посуд, столові прилади, продукти харчування і напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану;
- Користуватися електронагрівальними приладами, що не входять в комплектацію номерів;
- Використовувати обладнання котеджу і номери не за призначенням;
- Порушувати спокій та створювати незручності в проживанні іншим відпочиваючим котеджа;
- Порушувати режим тиші після 23:00 години вечора і до 8:00 години ранку.
5.3 Правила та вимоги при розміщенні гостей з тваринами.
Котедж-парк«Славна» піклується про те, щоб перебування гостей та їх улюбленців було комфортним і в той же час не завдавало клопоту та дискомфорту іншим гостям. З цією метою були розроблені правила проживання та відпочинку з домашніми тваринами на території Котедж-парку «Славна».
- У готелі дозволено перебування з собаками не бійцівських порід до 10кг і котами. Готель залишає за собою право визначати, чи можливе проживання в номері даної домашньої тварини. Доплата за тварину становить 200,00грн.
- Проживання тварин в готелі дозволяється не більше двох в одному номері.
- Гості, які прибули на відпочинок з домашніми тваринами повинні мати на них паспорт та довідку від ветеринарного лікаря з відміткою про щеплення
- Вигул домашніх тварин дозволяється тільки за територією готельного комплексу. Господар тварини повинен прибирати за своїм вихованцем продукти життєдіяльності.
- Собак середніх та великих розмірів дозволяється вигулювати тільки на повідку і в намордниках.
- Не дозволяється залишати домашніх тварин без нагляду господарів в номері або на території котеджа; брати з собою в ресторан , сауну, дитячий майданчик.
- Для комфортного відпочинку з твариною рекомендується взяти з собою миски для годування, рушники, килимки для сна і необхідні речі. Користування посудом та постільною білизною, які призначені для використання гостей, категорично забороняється.
- Не дозволяється мити домашніх варин у душових кабінах номера та вичісувати в номері готелю і місцях загального користування .
- Гість зобов'язаний забезпечити відсутність домашньої тварини під час прибирання номера співробітниками готелю або проведення ремонтних робіт в номері.
- Готель залишає за собою право розірвати угоду з гостями, які проживають з тваринами:
- у випадку порушення правил проживання,
- у випадку агресивної, неадекватної, галасливої поведінки домашньої тварини.
- при отриманні скарг з боку інших гостей готелю.
У разі пошкодження твариною майна чи нанесення шкоди іншим відвідувачам та персоналу Котеджу власник тварини компенсує завдані збитки в повному обсязі.
Гості, які проживають в Котеджі, зобов’язані дотримуватися встановлених Правил проживання, правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів і законодавства України.
За грубе порушення Правил проживання на території Котедж-парку «Славна» Адміністрація має право відмовити Гостю в перебуванні без компенсації оплачених послуг.
В разі потреби ви цілодобово можете звернутися до Адміністратора за телефонами:
+38 (095) 258 13 75; +38 (068) 830 59 45