ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ ТА  ПРОЖИВАННЯ В КОТЕДЖ-ПАРК «СЛАВНА»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ці правила регламентують основні вимоги щодо використання послуг Котедж-парку «Славна» (далі - Котедж), що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання готельних послуг), які регулюють відносини між Гостями, Замовниками і Готелем, який є виконавцем зазначених послуг.

1.2. Підприємницька діяльність Котеджу регулюється чинним законодавством України. У своїй діяльності Котедж керується зокрема «Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р №19, «Порядком надання послуг з тимчасового розміщення (проживання)», затвердженим  Постановою № 297  Кабінету міністрів України від 15.03.2006  і внутрішніми документами і правилам.

 

2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

2.1. Номер (місце) надається Гостю при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення члену екіпажу, посвідчення на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця, або документ, який його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – приватне посвідчення або військовий квиток, посвідчення, видане за місцем роботи власника, і т.д), і заповненні Анкети (реєстраційної картки Гостя).

2.2. При наявності вільних місць та за бажанням Гостя йому може надаватися номер на два і більше місць з повною оплатою вартості відповідно до встановлених тарифів.

2.3. Після оформлення документів на проживання Гостю надається ключ від номера. Оплата здійснюється при поселенні, крім випадків, коли:

2.4. Документи (паспорта або інші документи), грошові кошти будь-якої країни, коштовності і т.п. не приймаються готелем в якості застави

 

3. ЗАЇЗД, ВИЇЗД, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ

3.1. Режим роботи Котеджу цілодобовий. Час заселення – з 14:00 години, розрахунковий час – до 12:00 години. Оплата стягується за добу проживання відповідно до розрахункового часу.

3.2. При проживанні менше доби, оплата проводиться за повну розрахункову добу згідно з встановленим часом поселення і розрахункового часу.

3.3. Ранній заїзд та пізній виїзд Гостей можливий тільки за попередньо узгодженим бронюванням.

3.4. Ранній заїзд з 00:00 годин до 06:00 годин оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання.

3.5. Ранній заїзд з 06:00 години до 14:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.

3.6. Пізній виїзд з 12:00 години до 18:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.

3.7. Пізній виїзд після 18:00 оплачується в розмірі 100% вартості доби проживання.

3.8. Котедж має право відмовити  Гостю в поселенні без компенсації  передплати в наступних випадках:

У спірних випадках питання вирішує Адміністрація котеджу.

4. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ, АНУЛЮВАННЯ БРОНЮВАННЯ ТА ОПЛАТИ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

4.1. Бронювання номерів:

4.2. Анулювання бронювання:

 4.3.Оплата готельних послуг:

 4.4.Умови звільнення від туристичного збору:

5. ПРАВИЛА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ГОСТЕЙ, ЯКІ ПРОЖИВАЮТЬ В ГОТЕЛІ

5.1 Зберігання майна та матеріальних цінностей:

Адміністрація котеджу не рекомендує залишати кошти, коштовності та інші цінності без нагляду

Адміністрація котеджу відповідає за втрату коштів, інших цінностей (цінних паперів, документів), коштовностей тільки за умови, що вони були окремо передані Котеджу на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову).

Гість зобов’язаний відшкодувати збитки Котеджу в разі втрати або пошкодження майна, а також відповідає за порушення, завдані запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається адміністрацією котеджу. Збитки відшкодовуються  Гостем в повному обсязі в сумі, що покриває фактичні збитки котеджу на підставі Акту нанесення матеріального збитку.

5.2 Гостям, які проживають в котеджі, забороняється:

5.3 Правила та вимоги при розміщенні гостей з тваринами.

Котедж-парк«Славна» піклується про те, щоб перебування гостей та їх улюбленців було комфортним і в той же час не завдавало клопоту та дискомфорту іншим гостям. З цією метою були розроблені правила проживання та відпочинку з домашніми тваринами на території Котедж-парку «Славна».

- у випадку порушення правил проживання,

- у випадку агресивної, неадекватної, галасливої поведінки домашньої тварини.

- при отриманні скарг з боку інших гостей готелю. 

 

У разі пошкодження твариною майна чи нанесення шкоди іншим відвідувачам та персоналу Котеджу власник тварини компенсує завдані збитки в повному обсязі.

Гості, які проживають в Котеджі, зобов’язані дотримуватися встановлених Правил проживання, правил пожежної безпеки, а також інших  нормативних документів і законодавства України.

За грубе порушення Правил проживання на території Котедж-парку «Славна» Адміністрація має право відмовити  Гостю в перебуванні без компенсації  оплачених послуг.

 

В  разі потреби ви цілодобово можете звернутися до Адміністратора за телефонами:

+38 (095) 258 13 75; +38 (068) 830 59 45